Sunday 26 August 2012

Nedostal jsem se na UK

  Nedostal jsem se na UK (Marketingové komunikace a Public relations), a protože nejsem člověk, kterýmu se chce nějak zvlášť pracovat, bylo potřeba vymyslet záložní plán a oddálit tak HPP od devíti do šesti. Aniž bych dopředu věděl, kam se celá má bídná existence stočí, přihlásil jsem se na De Haagse Hogeschool (The Hague University), obor International Communication Management, bez jakéhokoliv hlubšího zájmu, nebo vidiny přijetí.
  O několik měsíců později, k naprostému úžasu všech (především mých středoškolských profesorů a dalších, kteří byli konfrontováni se způsobem mého osmiletého studia na gymnáziu), jsem byl do Haagu na univerzitu přijat a po krátkém čase (měsíc a půl) uvažování, zda-li jít na VŠE NHF a být ekonomem na plný úvazek, s mou hluboce zakořeněnou láskou k matematice, nebo jít do Haagu, zvítězil Haag.
  O tom, jaké bylo rozhodování odstěhovat se 1300km od domu a všechno tam nechat, ani nebudu mluvit, bez despotických rozhodnutí by na světě nebylo tolik zábavy!



Věnováno M.Feixovi.

5 comments:

  1. je to marketingová komunikace, tudíž tě nepřijetí asi zvlášt nebolelo, když si to ani dobře nepamatuješ=)

    a haag je určitě tak o 1000 % lepší volba než cokoli na vše (zvlášt k té zakořeněné lásce k matimatice, kterou hluboko sdílím)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hele dík, já to teďka přepsal. rychle zapomínám důležitý věci! každopádně to znělo hnidopišsky, nechodíš tam náhodou? (jestli jo, tak gratuluju!)

      Matika smrdí, to je stará vesta!

      Delete
    2. já jsem hnidopich a grammar nazi (i když dnešní mládež tomu asi říká spíš trolling)...tenhle obor je docela profláklej, dokonce i v blogový sféře:D...každej rok sní další generace blběnek s chabou slovní zásobou, že se tam dostane a naprostá většina z nich to štěstí samozřejmě nemá...

      ty by ses tam asi docela hodil, ale cesty boží jsou nevyzpytatelné a taky bys neměl tenhle cool blogísek (navíc haag bude stejně určitě lepší)

      Delete
    3. generace blběnek s chabou slovní zásobou, to je tak krásný a pravdivý

      Delete