Friday 14 September 2012

Ještě žiju

  Vzhledem k tomu, že už to je týden a půl co jsem napsal poslední zápisek, oficiálně přestávám počítat dny a vzdávám se rámce XXX. den, protože si ani za zlatý prase nejsem schopný vzpomenout, co jsem minulý čtvrtek dělal a nebo nedej bože by se vyskytl den, který byl tak nudný, že bych k němu neměl co říct a zase bych bych akorát musel vypotit nějakou nesmyslnou blbost. Takže se pokusím uvést v praxi návod, na masáž hlavy, který jsem našel na googlu a dal mu svou pochvalu i velký mistr Čchon Tsu Kao Li, že nevíte kdo to je? Tak si to vygooglujte! (Pokud nic nenajdete, je dost dobře možná, že sem si to celý vymyslel)
  Blaa blaa blaaa, kde jsem to skončil, jo, středa, ta je napsaná někde tady níž, takže to můžu přeskočit. Čtvrtek, pátek, sobota byly bezvýznamné dny, kdy se toho vážně moc nestalo, v pátek jsem měl ve škole velkolepý Term 1 Kick-off (oficiální zahájení prvního ze čtyř studijních období), při kterém mi taktně oznámili, že se mě pravděpodobně pokusí v dalších šesti týdnech zabít, nebo aspoň zbavit jakéhokoliv volného času, který mám. Vím, že si na západě potrpí na kvalitu placených služeb, ale vůbec by mi nevadilo, kdyby zrovna tohle chtěli trochu šulit, možná by se měli jet trochu přiučit na východ, jak věci správně ojebávat a šmelit, ačkoliv kdyby se tahle epidemie debility později rozšířila i do Německa nebo Holandska, už ani ta božská Angela by to neudržela a to by mi bylo strašně líto, notným dílem mi totiž přispívá na školné, tak doufám že tu zapráskanou unii (tady měl být strašně ironický výňatek Klausova proslovu o tom, jak nám Evropská Unie škodí, ale je moc dlouhý a byla to sračka) ještě nějaký ten pátek udrží, abych nemusel platit 7500€ jako studenti, kteří nejsou z EU. 
  Asi měsíc jsem neviděl meteorologické zpravodajství, ale vůbec mi to nechybí, aspoň mám každý den v životě o překvapení navíc, každopádně, v neděli bylo 27°C a tak jsem vzal longboard pod paži, jako správně vychovaný hipster z Ostravy, a jel jsem se podívat na pláž. Kromě všudypřítomných surfařů kteří se snažili chytat vlny 50cm vysoké, které se lámali deset metrů od břehu, tam bylo fakt hodně lidí, kteří se jen tak koupali, když jsem se zeptal jednoho kamaráda jestli je ta voda teplá, říkal že je skvělá, že jde poznat jak ji golfský proud koncem léta otepluje když přináší všechnu vodu z jihu (WTF), načež jsem na 30 vteřin uvěřil tomuhle neuvěřitelnému tvrzení a vydal se namočit si kotník. Můžu říct, že mi stačilo namočit kotník, abych se zchladil celý, severní moře není teplé a nikdy nebude.
  V pondělí jsem měl oficiálně první den školy, jediné co k tomu můžu říct je to, že mám zdání, že jsem na správné adrese, nejdřív pomluvit nové logo Microsoftu, pak se smát firmě, která devastuje životní prostředí, ale má zelenější stránky než Greenpeace a lidi jim to žerou, mě jednoduše naplňuje.
  Další dny se nesli v podobném duchu, některé předměty jsou zajímavější, některé méně, třeba Language proficiency - když jsem v češtině rozebíral větu na podmět, přísudek, předmět atd. myslel jsem si, že to je vrchol nechutnosti, to jsem ještě nevěděl, že v budoucnu budu dělat to samé, ale v angličtině. K tomuhle nepříjemnému předmětu, který končí písemnou zkouškou na úrovni CAE, je v dokonalém kontrastu Marketing, učitel, který ho učí miluje Ben&Jerry's, Lady Gaga, Apple a HTC zároveň, Red Bull a pár dalších věcí, na kterých v každé hodině prezentuje příklady z praxe, a když hodinu zakončil otázkou: "Tak a do příště se zamyslete, co by musel Monster udělat proto, aby jste svoje ranní kocoviny nezaháněli Red Bullem, ale svým nápojem?" věděl jsem, že tady budu chodit rád, i když učebnice do jeho hodin stála 80€.


Věnováno všem, kteří nemají doma zásoby alkoholu na přežití dalších pár dní, co bych dal za to, kdybych dnes večer mohl být na Stodolní.

No comments:

Post a Comment