Tuesday 25 September 2012

Takové normální úterý

  Přemýšlím nad slovy, které nebude google schopen přeložit do angličtiny, abych mohl popsat situaci, která mi dneska pohla žaludkem víc než žaludeční kameny, ale zároveň nechci aby se o tom zmíněná osoba dozvěděla, když si to náhodou přeloží, takže na to peču a nebudu se tím dál zaobírat, protože jsem zjistil, že google přeloží i "je*at".
  Dnes je úterý, 25. září, svátek slaví Zlata, protože žádnou neznám tak mi to je dvě a s chutí se můžu přestat soustředit na to jestli mám dneska někomu popřát k svátku, aby se náhodou neurazil a nebyl ještě důležitější než obvykle je. Od neděle se toho moc nestalo, vlastně se nestalo nic, až na to, že se každým dnem přibližuji vysněnému čtvrtku, kdy obě dvě spolubydlící vyšumí do rodných krajů a já zůstanu sám doma, takže tímto bych všechny rád pozval na obrovskou house party na adrese Doorwerthstraat 7, Den Haag, kde budou hektolitry chlastu a všechny druhy drog, které si jen ve své choré mysli dokážete představit, jediná podmínka ke vstupu je mluvit plynule česky, takže, těším se na vás! 
  Druhá věc, kvůli které se těším na čtvrtek je "Wannabe Oktoberfest", teda ono se to oficiálně jmenuje jenom Oktoberfest, ale vzhledem k tomu, že Mnichov mi pořád zůstane 700km vzdálený a to pivo nebude litrový tuplák za 10 euro, ale trojdecka za éčko, tak jsou to dostatečné důvody k posměšné předložce wannabe. Pozitivní věc je ta, že se to koná u nás ve škole, normálně vevnitř ve škole bude od čtyř do osmi odpoledne obrovský bar, kde bude pivo za euro a při happy hour budou dvě piva za euro, přičemž každou hodinu budou soutěže v pití tupláků. Doufám že to bude kalba kde uvidím svoje nové profesory s podlomenýma kolenama a ne večírek filatelistů, protože dokážete si představit jak kalí filatelisté? Já taky ne, tak právě proto.

PS: Táta mi říkal, abych v každém novém zápisku pokaždé nezmiňoval alkohol, lidi si prý pak budou myslet, že tady pořád jenom piju, a ačkoliv to teda není pravda, tak se omlouvám, ani tentokrát jsem to nezvládl.


Věnováno D. Škutovi, protože neznám nikoho, kdo by měl pivo radši než on.

1 comment:

  1. Chtěl jsem přijet, ale dávat za vlak do Den Haag a zpátky sedm litrů se mi nechtělo.. to to radši propiju.

    ReplyDelete